Goodbyeparty 15h tills planet lyfter


Bästa värdfamiljen ever, jag kommer sakna dem såååååå mycket... !

Goodbyeparty här hemma med amerikanska dekorationer, drygt 20 av mina amerikanska kompisar, massa mat och bara mys! Jag hade jättehärligt, känner verkligen hur mycket jag kommer sakna mina amerikanska kompisar!
Fick också ordentligt sagt hejdå till allihopa vilket kändes bra att det blev gjort, men samtidigt var det helt förfärligt... ååh va jag kommer sakna alla här!
Nathalie och Laura sov över, eller ah.. vi sov inte, inte alls faktiskt. Sedan var det gråtstund på morgonen då vi sa hejdå... hejdåå forever. USH ! =(
Sen dess har jag gråtit hela dagen, och packat... Klarar mig precis utan övervikt och utan att skicka någonting, skönt!
Ama&Pupy kom och sa hejdå och jag grät lite till..

Igår efter att alla kompisar gått så hade vi lite familjemöte, jag gav familjen Elliott ett fotoalbum med bilder från hela året, de blev mycket glada :) Gav dem också ett kort med pengar så de kan ringa till sverige biligare !
De gav en helt fantastisk present till mig ! En iPod Touch!!!! På baksidan är det ingraverat "We love you! Your (bild på usa med amerikanska flagganpå, asså american) family, The Elliotts"  Jättefint är det!  Hur fin present som helst ! Så jag har laggt över musik och lagt in spel och lite små filmklipp och grejjer att ha på flygturen imorgon morgon!

IMORGON MORGON!!! 15 timmar sedan ÅKER JAG HEM.
Blandade känslor
Blandade känslor
Förrivrrad.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lina

awh.. flyg fint. och smsa mej <3

2009-06-10 @ 06:15:57
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Petra Linis mamma

Vilken härlig avrundning på ett underbart år!

Flyg fint så ses vi snart!

Puss på dig gumman <3

2009-06-10 @ 07:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0