Gate 14

Sitter på Orlando International Airport vid Gate 14 och det är 2h kvar tills mitt plan lyfter för att åka till New York, 3h väntan i New York före en 7½ timmas flygning till Bryssel, 2 timmars väntan i Bryssel före en 2h lång flygning till Göteborg där mamma och Jacob kommer möta upp mig. =)

Kvällen igår var jobbig, jag sov på soffan för att jag inte kunde stå ut med att vara i mitt rum då det var helt tömt på grejjer och bara två stora väskor där... Morgonen var stressig och tårarna ran redan innan jag gått in i duschen...
Att säga hejdå är så underligt för ja fattar liksom inte att jag inte kommer se min amerikanska familj på sååå länge.. Ush! Jag kommer sakna dem galet mycket!!
Får fortfarande gråtatacker här på flygplattsen, grät hela vägen i bilen hit...
Men vad glad jag är att jag varit här ! Åhh va glad jag är att jag fick min familj som värdfamilj! =)

Känns overkligt att jag kommer hem om bara några timmar... Nu om 24 timmar är jag hemma!!
Har glömt lite hur det var hemma.. Då jag skulle skriva ner mitt hem-telefonnummer igår så kom jag inte på det, jag fick gå in på Eniro.se och söka på mammas namn på gula sidorna! Galet. Jättegalet.
På tid att jag kommer hem då kanske man kan säga.... jag vet inte.
Men ju närmare jag kommer sverige, ju mer tror jag jag kommer bli förväntansfull och glad!

Sverige, nu kommer jag!
Ses snart allihopa!
Kramar
Gabriella

Ps. Bloggar antagligen i New York, kanske i Bryssel också.. vi får se =)

Kommentarer
Postat av: Petra Linis mamma

Hej igen hjärtat!

Känner igen gråtattakerna, fick dom varje gång jag sa hejdå till min syster när hon bodde i Usa, de följde med hela vägen till Sverige.

Förstår att de jobbiga är att inte veta när ni ses igen!



Men vi e superglada att få hem vår goa Gabbi!

Puss

Lundbergs

2009-06-10 @ 16:04:50
Postat av: Anonym

Hej Gabriella ska du fortsätta blogga nu när du kommer hem? Det röstar jag för!:) /Josefin

2009-06-10 @ 18:52:40
Postat av: moa

Då är vi i Bryssel samtidigt ett tag då ;) Sen röstar jag för en dejt med updates om ditt år och så, låter det fint? :) ta det lugnt med sverige ;) ses snart<3

2009-06-10 @ 20:50:38
URL: http://moalinjer.blogg.se/
Postat av: J

Nu har jag också skaffat en blogg, titta gärna förbi men jag är fortfarande nybörjare! Och välkommen hem

2009-06-11 @ 16:55:28
URL: http://livelovelifeandlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0