Beach!









Bilderna får tala för sig själva, Balazs, Sam, Laura människor jag verkligen kommer att sakna <3
En underbar dag på stranden, helt fantastiskt vacker kväll på stranden, god mat på strandresturang och jättehärligt häng till morgonens timmar efter vi åkte hem i sam's 70tals minibuss till bil..!
Världens bästa dag helt enkelt =)

Igår var jag på lunch med massa folk och min engelskalärare Mr. Romey. Jag åkte också med Kyle och fixade med min värdfamiljs present, mina morföräldrars present och en present till Laura, efter det åkte jag till Victory church för ungdomshäng.

Idag var jag på Xanders skolavslutning och har hängt med min värdfamilj i deras nya bil =) MYS!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilka härliga strandbilder! :)Ser verkligen underbart ut!

2009-06-05 @ 09:26:35
URL: http://johannaaolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0