Ama&Pupy

Söndag idag, mötte mina värdmorföräldrar i kyrkan och frågade dem om jag kunde åka med dem hem vilket jag kunde. Så jag och Xander åkte med Ama&Pupy och vi hade en jättemysig dag, åt lunch på pizzahut före jag rotade igenom Ama's gaderob, kollade tv och pratade kamera med Pupy, tittade på gamla bilder och blev ompysslad som ett eget litet barnbarn för dem innan jag somnade på golvet helt utmattad.. !
Mina värdmorföräldrar är nog de mysigaste som finns i hela världen! jättemysiga verkligen! har haft en supperdag med dem, är glad att jag fick spendera tid med dem nu innan jag åker på Onsdag.

Ikväll ska jag och Xander ha uppesittar MarioCartWii kväll!! Vi hade det igår, spelade över 44 games!!! Helt galet, vi satt i över två timmar!! haha jättekul hade vi ! Jag var Wario såklart =) Så det blir favorit i repris ikväll! kvalitetstid med honom med! Xander är nog den jag gillar mest i familjen Elliott, det är honom jag kommit närmast ! =) Kommer sakna honom!

Lämnade tillbaka min undervattenkamera (den jag också tagit videos med) och fick pengarna tillbaka!! wehoo!!
De har dock inte kommit in på mitt konto ännu såg jag precis skumt.

Har också fått tider i Kiosken i sommar!! (mitt sommarjobb i en glasskiosk i götet)
fick 10 tider på mailen fram till den 5e juli, vill jobba mera efter dess med ! PENGAR<3

PUSS!

Kommentarer
Postat av: stina

Så bra då kan jag komma och gatecrasha din kiosk hela sommaren :D

2009-06-09 @ 01:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0