5 Dagar

Det var inte längesedan det var 5 Månader kvar tills jag skulle åka hem, tiden har gått så underbart fort ! så gräsligt fort!
Vaknade idag fredag och insåg att jag bara kommer vakna i Florida, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag morgon sedan så lyfter planet.. Jag ska liksom flyga hem!
Idag fredag ska jag bara vara hemma med min familj, spela tvspel med Xander, ta promenad med maddi och sitta och chitchatta med stacy. Ska försöka börja packa också, se hur mycket plats jag har i mina resväskor och sortera saker..
Jag tror inte jag förstår riktigt ännu att jag ska lämna alting här, lämna mitt amerikanska liv här.. hejdå! goodbye! adios! ciao!

Undra hur det blir då jag kommer hem....

Kramar
Gabriella


Kommentarer
Postat av: karre

sa sjukt att vi skall lamna! det ar verkligen helt galet! Vet exakt hur du kanner, fine alla paminner en varje dag om att man snart skall aka, men man fattar liksom inte vad det innebar om man inte satter sig ner och grubblar och verkligen inser att vi skall LAMNA (?!?!?!??!!)

Jag blir sa ledsen nar jag tanker pa det :(



Love ya, karre.



ps jag ringde dig igar, men inget svar provar ikvall med

2009-06-05 @ 20:54:40
URL: http://karinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0