Welcome Mr. President!

Idag tog Obama plats som USAs president ! En historisk dag för USA! Det känns kul att vara här, jag missade dock hela cermonin då jag sov till klockan 13,.. Men jag har kollat reprisen!

Rektorn Ringer!
Mest spännande i denna ytterst ickehändelserika dag var att jag svarade hemtelefonen, i andra sidan luren hör jag min rektors inspelade röst " Det kommer bli kallt följande 3 dagar, det är därför tillåtet för eleverna på mcKeel att följa vinter-skoluniformsreglerna, mörk demin jeans är därmed tillåtet utan varning eller kvarsittning."
Kom bara på att jag är i Florida USA, de rings hem och pratar om skolregler angående att vi får lov att använda jeans liksom.. hur ofta använder jag inte jeans hemma?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0