Weekend <3




Lite bilder från Soccer-partyt vi hade över jullovet, tror det var den 27e December! Poolen den 27e känns som en självklarhet ! Hihi. Det var jättemysigt <3  Min sista stund med fotbollstjejjerna i celebration.. =)


Helgen började superbra !
Igårkväll bad Jag och Madi Ama att köra oss till the lakelands "hängställe" där vi gick runt o shoppade lite, åt glass på coldstone och bara hängde ! träffade två killar jag kände från skolan och hängde med dem lite med vilket var jättekul!
Idag (lördag) har jag vaknat, lagat svenska pannkakor, målat lite  ( Ja ni hörde rätt, jag har målat i min lilla scratchbook som läxa till min artclas) och snart ska jag duscha och fixa iordning mig och gå på bio med laura, hannah, greyham, balaze och jag tror några till, sen ska vi hänga lite före jag ska sova hemma hos Laura med Hannah! Ska bli jättemysigt!
Sedan imorgon söndagmorgon så ska jag sova ut (ingen kyrka!) och vi ska sedan och shoppa hela söndagen på the international mall! Känns som om jag har roliga planer ikväll och imorgon! =)

Vill hälsa alla mina familjemedlemmar i sverige (och sweich) och vart ni än befinner er att bordsbönen idag delvis var tilldelad er, att vi hoppas er hälsa är bra och må gud vara med er. Amen. - bordsbön hålld av min morfar! hihi

Jag tror mitt glada humör handlar mycket om att då jag lagade svenska pankakor tog jag på min "dans-spellista" på iTunes och lyssnade på massa härlig chacha, samba, jive musik och dansade omkring medans pannkakorna gräddades. Work out in da Kitchen liksom ! haha (Har det hänt förr eller ?) Jättehärligt att dansa omkring lite kring vår köksö! jag saknar dansen!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tackatackar för bönen, den behövs ju alltid... eller???

2009-01-17 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0