Första Skoldagen på McKeel High School

       
Lite lekning på photoshop medans jag pratade med Chrille&Daniel på skype idag i 1.5h ! =)

Första skoldagen gick bra. Jag träffade folk som verkade trevliga, alla var väldigt sociala och pratade med mig och jag satt på ett bord som verkade schysst på lunchen. Lärarna jag fick verkade (de flesta av dem) Chill och min skolbusschaffis verkar go å gla!
Så mycket mer än att det var en ganska bra första dag har jag inte att säga, träffade inte en kompis utan mycket folk liksom och blev runtguidad. Skolan verkar väldigt liten vilket kan vara både bra och dåligt.
Skoluniformen ska jag lägga upp bild på snarast möjligt!

Annars har jag verkligen inte gjort någonting sen jag kom hem, och det tänkte jag nu fortsätta med tills jag går och lägger mig tidigt, ska upp vid 05:30 imorgon för att ta skolbussen ... huh!

Puss
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Lina

skönt att det gick så himla bra! jämför detta med hur du kände efter första dagen på förra skolan.. haha :) puss!

2009-01-07 @ 06:20:57
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh va fina bilder du har gjort! (L)

2009-01-11 @ 09:36:52
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0