Natten före första dagen i ny skola är alltid lika speciell...

Natten före första dagen i ny skola är alltid lika speciell... Med tända doftljus från ikea på nattduksbordet ligger jag i mitt nya rum och ska snart försöka sova...
Var och hälsade på skolan idag, den var liten och påminde mig om ett fängelse, vi köppte skoluniform som kostade massa pengar och fyllde i mitt schema... Skolan ligger låångt bort så jag ska gå upp 05:10 imorgon för att lämna huset 06:00 för att ta skolbussen, komma dit som "den nya tjejjen". Jag vill inte, inte laddad alls, vill vara kvar på min gamla amerikanska skola, eller varför inte ta mig tillbaka till samskolan? Inte det att jag vill hem, jag vill bara inte börja skolan imorgon.

Dagen har varit konstig, har varit på dåligt humör hela dagen, det är väll så det är dagen före första skoldagen antar jag.
Jag kan komma på två bra saker med denhär dagen;
Det första bra med dagen var att Gossip Girl började igen o kommer sändas klockan 8 varje måndag så det är ju bra.
Det andra bra med dagen var att lina har fått iden att ta sig hit, ska se om de funkar, de vore kul.
Annars kommer ja inte på något mer som är så bra med denhär dan..

Ledsen för humörnerdragande inlägg, det blir nog bättre snart tror jag, då jag fått lite kompisar i skolan och känner mig lite mer hemma här i Lakeland o inte är fullt så ledsen över celebrationkompisarna samt saknad till Sverige.

Kramar,
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Lina

uschusch.. lycka till ! du kommer klara detta jättebra :) kom ihåg att du e bäst bara och låt ingen jävla amerikan trycka ner dej., go swedengirl (mitt smeknamn här)!

Puss!

2009-01-06 @ 05:28:17
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0