Bride Wars




Hannah smsade mig på morgonen och jag blev skjutsad av Stacy hem till henne där vi hängde tillsammans i en timma eller något, hon är en skön tjejj som jag tror jag kommer bli bra kompis med här!
Vi åkte till biografen i lakeland som är stor och ligger vid ett mysigt litet shoppingcenter typ där "alla hänger på fredagarna" typ. Laura och Lauren var där och vi fyra tjejjer hade jätteroligt tillsammans. Tycker om dem alla tre och ah, vi skrattade mkt och planerade grejjer ! Såg Bride wars en tjejig film och vi alla grät lite och tyckte om filmen ! den var bra!
Efter det åt vi glass på Cold Stone som är så gott så jag vet inte vad ! Jummy! Vaniljcreamglass med chocolateswirls, fudge och cokie dough and wipped cream. GOTT
Efter det gick vi lite i affärer och jag hittade en fin partyklänning från Ann Taylor som är svart och nice, köppte ett läderskärp att piffa till den med också, sjukt nice ! rea, allt gick på 28 dollar ! =D Ska fotta och lägga upp senare ikväll!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt med Hannah och att du verkar ha landat lite bättre i Lakeland nu. Det finns förfärligt mycket oyttigt att äta om man skannar din blogg från august!! Hoppas vi hinner med massor av detta när vi ses. Stora kramar!

2009-01-11 @ 18:11:04
Postat av: Anonym

Härligt att du verkar vara gladare igen och att det kändes bra med Hannah! Om man summerar allt onyttigt du beskrivit sedan augusti kan jag knappt bärga mig innan jag får träffa dig och få smaska i mig en massa onyttiga saker! Stora kramar

2009-01-11 @ 18:14:43
Postat av: Pappa

Trodde inte jag fick igenom första kommentaren, därför 2 st! Hörs snart gumman !

2009-01-11 @ 18:17:41
Postat av: Anonym

heej , jag har fixatskype nu:D heter sofia.pettersson91 så vi måste prata! puss

2009-01-11 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0