Shoppingfynd & McKeelrykten




Nytt!!

Då skoluniform krävs blir smycken viktigare, därför fyndade jag inte endast de guldiga, men också de silvriga armbanden från Guess! Ringen på första bilden kommer ifrån Forever21 och köpptes för ett tag sedan..!
Nyinköpt skjorta på kommer ifrån Ralph Lauren och jag är jätteglad över den! Den är sådär sommar-tunn och har blåvita ränder vid the sleeves! 
Jag köppte också ett par Keds som är mörkare blåa än de på bilden, Fina skor som är bra att ha till skoluniformen då vi måste täcka häl och tå (vilket innebär inga flip-flops, kommer döö av värmeslag om fötterna då solen skiner fram senare i vår!) Kanske blir dessa Keds nästa inköp?


McKeel High School känns ganska hemma nu efter min tredje dag, känner folk och hittar till lektionerna, har mitt kafeteriabord osv! Rykterna som rullar om mig efter tredje dagen är att jag kan prata 5 språk, jag är superathletisk och slog nästan ner killarna då de spelade fotboll på PE, samt att jag faktiskt är smart trots att jag är Blondin?!
Trots att inget av dessa rykten stämmer ( undantag de sista då! ) Så är jag nöjd med rykterna so far, inget dumt och jag verkar ha klarat mig bra =)

3rd Period har jag Art och min Lärare har beslutat sig för att sätta mig med Advanced Art, ( de elever som vill söka vidare till konstnärer eller liknande efter high school) Jag känner mig något udda i denna församling men tycker de e kul då de har mycket frihet vilket gör att jag kan blanda in mina foton och göra kollage och andra skojjsiga knasiga grejjer ! =) Känns som en rolig klass just nu!

Nu ska jag ut och hänga lite med min amerikanska familj då alla sitter och kollar american fotball matchen av Floridas lag "The Gators"
Om ni mins så såg jag A Walk To Remember igår, det slutade med att jag låg och stört-grät även fast jag sett filmen 100 gånger, sov på min American Government Class istället!
PUSS&KRAM

Ps. Känndes mysigt att få kommentar från extra-mamma-petra igen kände att det var ett tag sedan! Tackar också för julkort som jag blev mycket glad för! (härligt att lina fick vara med iår och inte var en marcus-skugga!)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha såna rykten går om mej med! jag är också en jättekänd sångerska i sverige (typ svensk version av hannah montana).. youve gotta love amerikat

2009-01-09 @ 05:48:01
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Amanda

finfina kläder! haha och roliga rykten! kul att det känns ok i skolan!

miss U

2009-01-10 @ 01:27:08
Postat av: julle

jättejätte fina armband! och härliga seglarskor som säkert går att använda året runt i florida, dock ej här... 3 + och mörkt idag kan jag meddela!

2009-01-10 @ 15:39:55
Postat av: Rebecca

hahhhaaahaha! grymma rykten får man ändå säga!:)



gött att det känns ok i skolan trots allt.



puss o kram!

2009-01-10 @ 20:56:01
Postat av: Victoria

Haha vad kul! :) Jätte fin skjorta! <3

2009-01-11 @ 09:34:20
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Moncler Jackets Outlet Shop,Moncler



jättejätte fina armband! och härliga seglarskor som säkert går att använda året runt

2011-09-10 @ 10:27:43
URL: http://Moncler Jackets Outlet Shop,Moncler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0