Söndag = 2.5h i kyrkan!


Laura Newberry wrote at 9:45pm I just wanted to let you know how glad I am that you ended up at Mckeel!! Our school is now a million times more interesting since your arrival haha. See you tomorrow!


Hur glad blir man inte då man loggar in på Facebook och hittar från en av de 3 tjejjerna Laura som jag hängt med de senaste detta! Jag har gått där en vecka och fick detta ! Blev glad!

Somnade sent efter att ha kollat John&Kate+8 igår samt smsat me Karre lite som var mysigt! Vaknade idag klockan 08.30 för att åka till kyrkan, först bibelclass i en timma och sedan en och en halv timmas gudstjänst, snacka om att jag var uttråkad. Men jag skickade lappar med stacy och satt och funderade och skrev ner små grejjer så tiden gick..!
Efter det åkte vi till the Mall för å fixa me några byxor till Madi och där träffade jag 3 killkompisar till mig från skolan vilket var kul! Kul att jag redan känner folk liksom!!

Sedan jag kom hem har jag skypat med lina i 2.5h, jättemysigt ! vi lever olika liv men ändå samma lite.. ! Jag saknar henne!

Nu ska jag tvätta tro det eller ej! Sedan Stacy visade mig hur hennes tvättmaskin funkade så har jag börjat tvätta min egen tvätt då och då, känns bra =) (Ingen erfarenhet som vill följa med hem! )
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

jaah det var mysigt! skönt att allt är som vanligt när vi pratar ändå, vi är liksom vi fastän vi inte har setts på hur länge som helst.. :)

2009-01-12 @ 03:24:08
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Victoria

Alla tycker vi om dig!! (L)

2009-01-13 @ 07:31:15
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0