Madison Elliott ! <3

Graphic designs igen.. booooring! Livet ar bara komplicerat, sa ar det helt enkelt.
Fredag ar skont, hemma skulle det vara partydag men har blir de nog inte sa mkt till party. Miss america countdown trejj pa tv ligger narmre mina planer, slappt lite trist och valdigt amerikanskt..!



Madii och jag har kommit varandra valdigt nara pa sistonne, vi tar bussen till och fran skolan varje dag. Hennes rum ar kallt sa hon hanger nastan alltid med mig inne pa mitt rum istallet. Vi pratar, skrattar och dampar och har bara valdigt roligt tillsammans! Min basta vän har just nu tror jag..!
Anledningen till detta tror jag ar att vi bada kanner oss lite instanga i vart hus. Ingen av oss har en bil och bussar, ja de existerar ju inte i detta landet.. Sa vi bada ar ganska inlasta liksom! stuck on the north side of Lakeland...!
Sa allt ont leder till nagot gott till slut antar jag.. Jag har fatt en liten hostextrasyster som kanns aldeles som min egen och min basta van! kommer sakna henne da jag aker hem... Men det ar ju trots allt ett Bra tag kvar!!

14 dagar tills Amanda kommer!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tycker du och Madi ser ut att ha kul ihop, det är nog så att Madi är otroligt glad att ha dig som "extrasyster" också!!

2009-01-23 @ 21:47:27
Postat av: Lina

sötingar! :D

2009-01-24 @ 04:02:03
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-24 @ 11:33:43
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0