Tävlingen fortsätter, dag 13

Vad har jag stoppat i mig idag?
Frukost - havregrynsgröt
Mellanmål - 8 mandlar
Lunch -(i skolan) Lite torrasalladsblad och minimorötter och 3 minitomater
Mellanmål - En banan, ett ägg, lite vattenmelonsbitar och lite honungsmelonsbitar
Middag - En laxburgare med lite bönor, lite sallad med tomat och gosig fet amerikansk dressing

Var också ute och sprang lite idag vilket var jätteskönt!
Ska iPod Touchen bli min ändå?

Nu ska jag se American Idol med Stacy, Xander och Madii. Brent är i Chicago och vi kaanske kan åka upp till chicago till helgen vilket vore superkul! eller så åker stacy upp och vi blir passade av Ama&Papy.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0