Stacy glömmer mig ?


Stacy&Jag (mindre charmerande bild, men de får ni ta !)

Min värdmamma är verkligen super! Har suttit och pratat med henne nu i två timmar oavbrutet, om allt och inget och vi bara gapskrattar! Hon berättade blandannat om en facebook-lista hon skrivit med "25saker om mig" eller något, då jag läser den ser jag att hon har hämnt hennes två tatueringar, våra 3 hundar, vår katt, även vår lilla sketna hamster men jag var inte med på listan!! Jag kommenterar på facebook och hon kommer in, fnissandes och ber skamset om ursäkt samtidigt som vi båda bara skrattar och hon skriver till en 26.e punkt på listan:

26. I was in big trouble, because I totally forgot to mention our other daughter. We also have a Swedish Exchange student who is staying here with us for this school year. She is the BEST, and we all love her like one of our own. She will be deeply missed when she goes back home!!...Luv U Gabi:0)

Detta kändes genast väldigt mycket bättre!
Nu ska jag Sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det förstår jag verkligen!



fast då kommer du hem till oss som älskar och saknar dig! Så en winwin kan man säga :)



2009-01-28 @ 11:55:43
Postat av: Andrea's mamma Gudrun

Jag förstår verkligen Tracy. Vår extradotter Kelly från Nya Zeeland är också som vår egen och vi har SÅÅ KUL tillsammans! Alla ni som funderar på att bli värdfamilj - SLUTA TVEKA! Det är så himla kul och ger alla i familjen en fantastisk upplevelse.

2009-01-28 @ 15:23:52
Postat av: Lina

Haha aaww.. :)

2009-01-28 @ 18:41:10
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Söööta

2009-01-28 @ 22:11:33
Postat av: Josefine sjostrand

NEj va kul att du har det bra, för detta är dina nya familj va?..

Du har inte bytt skola eller någonting va!?!



BTW, jag far till Florida om exakt en vecka idag!! Landar i Tampa 8.25 pm, Jag hoppas att jag får en en galning som vinkar in mig när planet landar!

2009-02-05 @ 05:05:40
URL: http://josefineusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0