Skoluniform McKeel High School


SKOLUNIFORM!!!!

Blå, Grön, Vit eller Röd McKeel-piké med skoluniformskjolen och skor som täcker häl+tå med strumpor i. Killarnas hår måste vara klippt över ögonbrynen och öronen, och inga uppmärkstagande smycken.
Andra skoldagen gick bra, och efter skolan gick tiden så fort, skypade sedan åkte jag med Stacy och köppte usb-minne och ett par nya skor, sen var dagen slut!


Julias&Auroras fina födelsedagspresentsjulklapp till mig!! (brev och skedar samt servett från Kiosken i bakrunden jättegulligt!) Samt en tidning, Ahlgrens sura bilar, Gott&Blandat och Marabou Sweitzernöt!! Hur mysigt som hellst, synd bara att jag ska vinna en iPod Touch så godiset får vänta till 1 Mars.

Just nu går "A walk to remember" en av mina älsklingsfilmer på TV så den ska jag se före jag ska sova, klockan står på 05:45 imorgon och skolbussen väntar klockan 06:30 före skolan börjar 07:22.. !
Mina ämnen jag har är föjande:

Algebra II
Graphic Designs
Art - (läraren är föredetta fotograf!!)
Team Sports
American Government
Lunch!!
English
Spanish

GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Maxito el gringo loco con mas problemas que puede imaginarse

Inte allt för jävla ämnen...



VILL INTE ALLS BÖRJA SKOLAN IMORGON, jag kommer till florida och skaffar jobb

2009-01-08 @ 03:44:10
Postat av: Lina

haha snygging! oj vilken söt present ! :) Puss!

2009-01-08 @ 05:12:45
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Himla härligt att prata igår! Fina bilder på dig och Aui förresten:)



Pussar!!!

2009-01-08 @ 13:19:37
Postat av: Petra Linis mamma

Min favvo film också!

Lina har lovat att lära sig en låt från filmen som hon ska sjunga för mig när jag fyller 40...

Skönt att det känns bra i nya skolan,minns också kvällen efter första skoldan på förra skolan.

Puss å Kram

2009-01-08 @ 19:24:14
Postat av: Lina

haha tilläggas ska att mamma fyllde 40 förra året..

2009-01-09 @ 05:38:05
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0