Sammanfattning 2008

Sammanfattning av ar 2008
 -
Lite efter men anda!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, mycket!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm... Nej det tror jag inte
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5.Vilka länder besökte du?
Norge (trysil med lina!!! bra start av 08) och sedan Danmark (Anholt supermysigt!!) sedan var jag hemma sommaren och nu ar jag har, i USA
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Njee..
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 Juni skolavslutningen, 15 Juni Sebastian<3, alla underbara sommardagar och den 12 Augusti da jag akte hit.

8. Vad var din största framgång 2008?
Klarat av ett halvar borta hemmifran... och MVG i matteB!!!
9. Största misstaget?
Tappat nagra viktiga manniskor .. inte lika starka relationer langre =(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej jag tror inte det..
11. Bästa köpet?
Utbytesstudentar, Min Nolita Jeansjacka!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt utbytesstudentar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, sommarvanner och karlek!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Im Yours, Fangad av en stormvind, Born in the USA, Summer of 69, Dont stop the music, Cry, A drop in the ocean, Viva la vida
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat Gfragorna till mitt Kemislutprov sa jag skulle fatt MVG i den kursen. Varit mer med min familj.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Atit gott ? heh
18. Hur tillbringarde du julen?
Med min amerikanska vardfamilj
19. Blev du kär i år?
Ja i borjan var jag kar, och sen slutade det och sedan blev jag kar igen och det ar jag fortfarande
20. Favorit tv program?
GG & One Tree Hill
21. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larssons serie
22. Största musikaliska upptäckten?
Rihanna konserten i borjan av 08, annars.. hm.. blandat!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Brev hemmifran!
25. Något du önskade dig men inte fick?
hm.. minns inte vad jag onskade mig eller fick riktigt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med min ameriaknska familj.. och grat lite for jag saknade de dar hemma sa mkt.!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag ar valdigt nojd med ar 2008 faktist sa varfor forsoka gora det annu battre? jag ar nojd.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Glad och Kar samt sedan efter den 12augusti valdigt svensk!
29. Vad fick dig att må bra 2008?
Mina underbara vanner, de narmsta vannerna framforallt, och sa karleken da =) 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Chad michael Murray, fast egentligen ar jag inte sa sugen pa honom heller... Nje, kandisar e inget for mig!
31. Vem saknade du?
Alla<3
32. De bästa nya människorna du träffade?
Borjan min nya Naturvetenskapliga klass - de goa naturarganget i nuvarande 2E haha!
Sommaren - Alla manniskor fran skarhamn, Sebastian, Anton, Chrille, Amanda, Linnea, Alle, Daniel.
USA - Min vardfamilj och mina basta kompisar har, Nathalie, Gabriella, Ashley m.fl. Samt svenska Andrea.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vilken rolig läsning detta var! Hoppas attd et itne gör något att jag härmar dig ett slag? :) Take care vännen! Pussss

2009-01-04 @ 21:15:37
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi har haft ett bra år !

2009-01-04 @ 21:20:15
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha jag vet ! Nej vaddå, vem är du? Vi har väl inte suttit ihop de senaste året (den tidigare delen)? Hihi :)

2009-01-05 @ 05:15:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha jag vet, de bästa delarna är de då vi är tillsammans :)

2009-01-05 @ 23:49:15
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hallåååå???



Fråga:

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Svar:

10 Juni skolavslutningen, 15 Juni Sebastian<3, alla underbara sommardagar och den 12 Augusti da jag akte hit.



Vart är 080808??? Felix och din syster Rebeccas bröllop???



Jag bara undrar... :)



Puss!

2009-01-08 @ 13:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0