Resepresent!


Shoppingen igår gick bra, Lauren var lite svår, lite sur typ.. Men jag och Laura hade jättekul! hon är verkligen en bra kompis till mig redan och jag känner att hon är min stil! jättekul! Köppte också min Balklänning to be ! En liten LBD som var söt med mina skor jag köppte i oktobras och skinjacka.. hihi, inte så mycket blonda lockar och en blåå lång blåsa! nejdå, europeiskt partyvis blir det på det hela ! =D
Väl hemma (hemkörd av Laura) så kom Stacy hem från Chicago och hon hade resepresenter ! även en till mig ! =)
Den fina DKNY klockan som är ovan på bilden fick jag ! Själva klockuret är lite större på min klocka, men på min stressade-googlesökning så hittade jag den inte. Men den är jättefin iallafall! Xander fick en klockan han med och Madi fick edhardy skor !  Jätteglad blev jag för min klocka i alla fall ! Jättegeneröst (som alltid) och jättefin! =D
Nu ska jag skynda mig för min kompis hämtar upp mig om 10 minuter och vi ska spela tennis haha, jag kan inte spela tennis men jag får lära mig, det blir nog kul! =)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

superfin! :)

2009-01-19 @ 18:23:05
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Andrea's mamma Gudrun

Kul att du börjar trivas och få kompisar! Du ser, du blev väl ingen förlorare!



Här kommer en liten snögubbe från kalla Sverige ☃

2009-01-19 @ 23:07:57
Postat av: Anonym

Verkligen fin! Och härligt av Stacy att ge presenter!

2009-01-25 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0