Regnpromenad

Min regnpromenad varade i 45 langa minuter och jag var helt genomblot nar jag kom hem! Stacy undrade vad jag holl pa med da jag kom hem dyngblot med ett stort leende i hela ansiktet, Regn! Mys!
Nar det ar var och sommar sa regnar det vanligtvis en liten 2minuters skur varje dag som snabbt torkar upp av solen, men igar och idag har det varit riktigt regn-rusk! Som sommar-regn! 10-15grader sa det ar ganska varmt  anda och sedan regn!!

Nu ar GraphicDesignslektionen slut snart,
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Joseifne

vem ar cronblad, jag vill maila honom ocksa, god damn it!!! jag ar sa orolig, det ar inte sant!

2009-01-30 @ 20:13:57
URL: http://josefineusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0