Onsdagskkyrkan



Hey!

Skoldagen var mysig på något sätt ! härligt att träffa alla igen efter en kul långhelg=) Väl hemma så är jag jättetrött, och vi ska snart till Onsdagskyrkan då vi missade kyrkan i söndags... Men jag har en kompis som ska gå i kyrkan ikväll med så jag har sällskap vilket bli trevligt !! Be tillsammans!
Då jag kommer hem är det läxor och American Idol på tv... nice!
Vill också påminna er och migsjälv att nu är det veckodag, vilket innebär hälsodag, och "bantningsdag" till min iPodTouch, har varit mycket duktig idag och druckigt brutala mängder vatten!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gillar verkligen denna bilden! Du borde skaffa nördglasögon på heltid.



2009-01-25 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0