Bacon & egg

Jag&Lina pratade i telefon harromdagen och kom fram till att allt blivit sa mkt battre sen skolan borjat. Det har redan gatt tva skolveckor vilket ar sa langt som ett helt vinterlov!  Tiden gar liksom sa mycket snabbare da man har skolan att ga till, trots att klockan ringer 05.45 varje morgon sa ar jag alltsa glad att skolan borjat. Det ar darfor kanner jag lite sadar infor 4 dagars ledighet (vi har ledigt man-tis nasta vecka). Samtidigt ar det ju jatteskont saklart ! Om jag hade varit i Celebration hade jag varit jatteglad for dar har ja kompisar att vara med, men har vet jag inte om ja har sa manga som e villiga att hamta upp mig och kora mig ngnstans for att hanga..

Stacy&Brent ar uppe i Chicago da Brent jobbar dar uppe sa min Vardmormor o morfar ar hemma for att passa oss. Detta innebar masssa kakor och doughnuts overallt! det innebar agg&bacon till frukost och glassiga efteratter... suck.
Dessutom ar de over-oroliga o overbeskyddande ... vi far vall se hur denna langhelg blir. Just nu ar jag ganska negative men det blir sakert bra.. !
Amanda kommer om jattekort tid nu och vi bestamde lite igar, jag ar Laddad! ska bli obeskrivligt roligt och harligt!!

Nu klagar min datalarare pa mig.. !
Detta var ett konstigt grubblande inlagg.. vet itne vilket humor jag ar pa riktigt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0