Killkompisar!


Anton

La precis på efter att ha skypat med Anton i lite drygt en timma! Har inte skypat med honom innan så att höra hans röst var jätteroligt ! =) Grattar honom till körkort ytterligare en gång! =)
Killkompisar är för goa att ha, fick härromdagen ett facebook-gästbokinlägg från John en av mina killkompisar i Celebration att han saknade mig, blev så himla glad! Här i Lakeland har jag ganska många "halvadanna killkompisar" men framförallt är mina kompisar, Ian (i min idrottsklass och economy) Graham ( graphic designs och spanska) och Balaze som är en utbytesstudent från slovakien som jag stöter på jämt som alla tre e goa gubbar!

Fast just nu regnar det och jag tycker det är så himla mysigt så jag ska ta iPoden i öronen, ta ett par plastiga flippflopps på fötterna och gå ut på en promenad i regnet och känna som om jag vore hemma! Mys <3

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååh va underbart.. jag berättade för min värdmamma att jag brukar göra så hemma (gå ut i ösregnet med ipoden) och hon kollade på mej som att jag var galen.. miss it!

Puss!

2009-01-30 @ 01:16:24
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0