Jag måste leva här


Tycker ni jag ska ändra min blogg och skriva på engelska istället ??

Det skulle nog vara bra för min engelska att skriva lite på engelska varje dag istället för svenska.. komma in i språket lite mera. att skriva på svenska varje dag sabbar det lite..
Söndag bestod av kyrkan och efter det la jag mig på studsmattan och solade/sov en liten stund, jätteskönt väder ute idag 20grader och sol, annat än i veckan då det var ca. 5 grader..!
Annars gjordes det slut med Sebastian igår, känns tungt. Men det funkar inte då jag lever här borta, jag måste leva här...

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Va kul skriv på engelska!

Vi e mitt upp i gymnasie val för Jesper, pust!

Va härligt med solsken!

Tänker på när ert spanien gäng sov på vår studsmatta på landet :)

Var rädd om dig gumman!

Pusspuss

2009-01-25 @ 23:36:35
Postat av: Rebecca

Tungt Belli...



Jag föredrar att läsa på svenska... dessutom kan du då skriva mer fritt om din amerikanska vänner, vilket är roligt, speciellt för oss här hemma...



Skickar telepatiskt kraft och styrka :)



Puss!

2009-01-26 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0