Fast i Lakeland

Jag ar FAST i nya huset i lakeland. NADA att gora ! Men de gar ingen nod pa mig da jag har Sims2!! Spelat det non-stop i 2 dagar nu, har fatt tvillingar som vaxt upp och fatt barn och sedan dott! sa lange har jag spelat! haha ja e en spel-nord som lillebroshan!
Internet har inte kommit annu vilket gor att jag inte kan blogga, nu sitter jag pa Brents arbestdator som jag lanat vilket vi barn annars inte far, fast jag lanade den nu for att boka bussbiljetter!!!! Jag ska namligen aka ner och halsa pa AURORA!!!!  Bokade precis, ska aka imorgon och vara dar i tva natter! jatteharligt ska det bli att traffa henne, slipper jag sitta har och hacka i ett nytt hus, nytt omrade utan nagonstans att ta vagen...!
Sa det ska bli kul!
GOTT NYTT AR!!! alla ocksa! Just nu ar det 2009 i Sverige medans det ar 2008 har i USA!
Var bjuden pa inte mindre an 3 partys ikvall i Celebration,,... men Nej det gar inte ! (ingen kan kora mig) sa jag sitter har med familjen och Sims2 istallet. Mysigt men TRAKIGT!
Men jag ar glad att de kor mig till Bussen osv imorgon! sa det ar super ! =D Traffa Aurora ska bli saa skont, for er som inte vet ar hon en av mina basta kompisar som ja nu inte sett pa sa lange, har inte sett nagan pa lange sa det ska bli underbart! hon ar har i florida pa semester namligen.
Nu ska jag (packa upp skrivaren ur en flyttkartong) och skriva ut bokningsnummrerna! Wehoo!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Petra

Gott nytt år hjärtat!

Ha det så mysigt med aui imorgon!

Pratade precis med Lina, konstigt att inte ha er nära!

Puss å Kram

Var rädd om dig!

xxx

2009-01-01 @ 04:03:44
Postat av: Lina

Mashmallaaahh! jag är så avundsjk.. hoppas du får det supermysigt med Aui, nyår här är ingenting jämfört med hemma så jag tycker inte du missade nåt.. inga raketer eller nånting :O en boll som släpptes en timma för tidigt (för oss i texas) var det enda.. nästa nyår då fasiken !!

puss !

2009-01-01 @ 22:24:51
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0