Aurora



     

Här kommer lite Auii bilder! =)
Vi hade det verkligen hur supermysigt som hellst! Jag saknar henne något sjukt mycket...
För övrigt är jag nu i mitt rum i Lakeland så vi har fått internett och bloggandet kommer starta som vanligt, samt mail och annat så det är bra !
Bild nummer tre är på vår fruktbuffe som vi åt till lunch andra dagen och jag tog med som matbox till bussen, mums! Frukost, Lunch och middag bestod av bär och kycklinfile! lätt bästa matdagen sen jag kom hit typ!

Idag vaknade jag hos min kompis Gaby som hämtade upp mig på busshålplatsen igår, sedan var jag på Fotbollslags-fest typ vilket var mysigt, vi badade alla i poolen tillsammans vilket var kul !

Familjen Elliott har startat en tävling, från den 1 januari till den 1 mars. Den som förlorar mest vikt i proportion vinner. Priset är en iPod Touch. Vet inte om jag skulle kunna med att ta emot detta pris, men är fett taggad och laddad inför nyttigare mat i familjen de 2 kommande månarna! att alltid ha frukt som en tillgång kommer bli ljuvligt! Blev dock lite besviken på dagens middag som bestod av chokladkaka med cocosglasyr, det var nämligen Ama (värd-mormors) födelsedag. Vi får väll se hur detta går... jag vill iaf vinna!

Annars är jag inte på bra humör, orkar inte vara glad... förstår varför föräldrarna inte ska komma nu, då hade jag åkt hem nog... Så jag är väll inne i längta-hem-perioden,... SUCK

Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

du vet iaf att vi är två i den perioden.. fiina bilder på er mina flickor! jag tror jag har glömt bort hur frukt smakar. <3

2009-01-05 @ 05:17:45
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Julle

ååh söta tjejer som väcker gamla minnen från vår härliga lilla J.A.G-trio i sjuan...:) saknar er båda! (och gabban jag väntar fortf på svar på facebook!)

2009-01-05 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0