550$ & En kul kväll!

Godlördagsmorgon!
Fredag-dagen i skolan var ganska ensam faktiskt allt förutom då rektorerna tog ut alla seniors en efter en för att prata betyg. Jag som inte har betyg som spelar någon roll tog de sig en go pratstund med istället ! 5 rektorer satt uppradade och frågade lilla mig frågor, jag svarade så glatt, charmerande och smart jag kunde. Så frågade en av rektorerna " Are you going to the senior-trip? " (en resa till Key West tror jag som alla Seniors gör som kostar 550$) och jag svarade " I really want to, It's all about my economy" Då han säger " I'll pay for you" jag skrattar lite generat och bara "Nono, I'll find a way" typ, och han bara Nej jag betalar för dig! och en av de andra sa "Gabriella, han är seriös" .. Så jag tackade så mycket och han skrev upp det på ett papper typ. Då jag gick ut så insåg jag att jag precis kanske tjänat 550$ ! =D
En resa med alla Seniors till en vacker strand, där vi ska fiska, snorkla (över ngt vrak typ!) och massa annat! =)

På kvällen hade Hannah en av mina nya kompisar frågat om jag ville med och kolla på Basketbollmatchen, Hon kom och hämtade upp mig (extra 20 minuters körning för henne) och vi åkte dit. Hon var cheerleader och jättesöt då hon cheerade med all passion man kan tänka sig ! Jag satt med Laura och några andra. Efter det åkte vi och åt någonstans och då var vi ca. 10 pers med ganska skönt folk ! Innan vi åkte till Cold Stone, jummy! (jag åt inget, iPodTouch betyder för mycket)
Det var en rolig kväll med ganska skönt folk! Känner att de tycker om mig också så jag kommer nog bli medbjuden i framtiden.. =)

Nu ska jag upp och äta frukost och sen ut på en joggingtur!
(det är min götte-dag idag, började nu med lite singoalla, jummy!)
PUSS&KRAM

Ps. Kollade precis lite youtube klipp från Let's Dance, Blondinbella och några andra ! Kul att se! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nice med resa! hahah lets dance <3

2009-01-10 @ 18:03:01
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0