Whatever

 
1. Stacy&Brent mina Vardforaldrar
2. Ama min vardmormor (Pupy min vardmorfar i bakrunden)

Gjort
: Vaknat och sitter nu i 2 period
Humör: Neutralt
Planer: Fortsatta skoldagen
Ser på: Min dataklass
Lyssnar på: with or without you - U2
Läser: "Enders Game" I engelskan
Dricker: 
Äter: at havregrynsgrot och mjolk till furkost
Bästa: Jag fick 50/50 pa matteprov
Sämsta: Meningslos dag
Väder: Klarbla himmel, stralande sol och ganksa sa varmt.
Outfit: Vita converse, Skoluniformskkjol och vit Skoluniformspikee, svart Senior-hoodtrojja, svart nagelack och armband fran Guess


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis till matten!!!



Jag har min första genomgång med min nya professor imorgon, är suuuupernervös!!!



Ok, måste fortsätta jobba på presentationen nu...



Puss och Kram -Saknar dig!

Sis

2009-02-26 @ 17:39:42
Postat av: julle

Yeah, skitbra!! du håller dina mattenaturnördskillz även i USA! :)

2009-02-26 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0