AMANDA - pics!





 (klicka på bilderna så blir de större!)


Well, ingen kan nu klaga på att jag inte la upp bilder enough på mig och Amanda! Hope you enjoy!
Så himla mysigt och overkligt att ha amanda här sittandes ätande american pancakes med min familj i mitt kök och skrattandes omkring med mina värd-syskon! =D
Bilderna är tagna med min nya Cannon450D !!! Weehoo!!!

Idag lämnade amanda mig och åkte till Lina, tråkigt.. men hon kommer tillbaka!
Nu är klockan nio jag ska upp klockan 05.45 (För jag kan inte skolka skolan imorgon som jag fick göra idag!)
jag får Berätta om amandas vistelse här typ.. imorgon eller nått!
Godnattpuss!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Mysiga bilder! Skådar jag en fullkornspannkaka?!

2009-02-11 @ 06:35:30
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åååå vad det ser mysigt ut!!!

2009-02-14 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0