Skola med AMANDA





Idag var Amanda och jag på McKeelHighSchool! Morgonen började klockan 05.45 och två enormt trötta flickor klev upp från den lilla knarrande sängen.

Gabriella skriver
Amanda skriver

Så, Amanda. Vad tyckte du om skoldagen?
Den var nog så roligt som en skoldag kan vara! Jag fick åka den gula skolbussen (trångt, varmt och fylld med småbarn!), gå på dina 7 olika lektioner, se några elever flippa på en lärare, bränna några kalorier och dricka din chokladmjölj på lunchen.
Hah bra sammanfattning! Vad tyckte du om killarna?
asså det är ju verkligen en sjuk skillnad! men de var bättre här än i Texas, nog för att de inte hade sina "riktiga" kläder, för vi alla hade ju skolunifrom på din skola.
Fast även om vi har skoluniform så har de ju ryggsäckarna...
haha jaa jag gillar verkligen Nick med Bil-ryggsäcken! vi måste ta kort och visa honom!
Japp, ska kolla med rektorn om det är okej med kamera i skolan imorgon.
Juste, regler, regler, regler, Amerikanska elever är som robbotar programerade att lyda reglerna!
Yess box. Så, Vad var det bästa med min skola idag? det roligaste ?
Bästa.. skoluniformen! Roligaste.. att träffa alla dina vänner. fler pojkar än flickor!
Jaa det var kul att du fick träffa alla ! och flickor, de är mysiga jag gillar Laura, men annars föredrar jag pojkarna, lite för mycket drama och sånt för mig i flikgängen. Pojkarna är lättare! Håller du inte med om att de va goa?
Jo.. hah, och en annan sak som var rolig var spanskalektionen ! då jag försökte lyssna och lära mig spanska från engelska och allt blev helt snurrigt ! jättesvårt ! fattar inte hur du pallar.. ush!
Haha jag förstår vad du menar, men det var jätteroligt då du och jag pratade svenska inför hela klassen. (Min spanskalärare gillar massa olika kulturer och fick mig och Amanda att stå och prata svenska för hela klassen i typ de sista 5 minuterna, hah) Alla tittade på oss som om vi vore... Svenska!
Haha ah de va kul! ska bli kul att gå imorgon igen! =)
Japp!=) Så, .. Puss och kram alla svennar!
Puss & kramis!


Kommentarer
Postat av: Lina

usch vad jag saknade er nu.

2009-02-18 @ 05:07:29
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0