"Throwing Bean festival"


The Bachelor Jason
Kom precis hem från skolan och tittade på 2hlånga avsnittet av "The batchelor" från igår, det slutade med att jag storgrät! Är inte lika gråtig i flimer längre men detta avsnittet var verkligen för fint! Han skickade hem en av mina älsklings tjejjer!

Idag är det "Throwing beans festival" I japan, tusentals människor  går ut för att kasta bönor för att skrämma bort jävulen.. mycket intressant .. I övrigt har inte dagen varit ett dugg intressant, skolan var tråkig, kom hem klockan 3 och har ingenting att göra, ingenstans att ta vägen. Fast i mitt hus och uttråkad till max... Blå express vart är du ? 5ans spårvagn? Centralstationen? Åhh sankt sigfrids plan och korsvägen älskade sällen i världen! vart är ni?

AMANDA KOMMER PÅ FREDAG IDAG ÄR DET TISDAG 3 DAGAR KVAR!!

Kommentarer
Postat av: Fanny (skövde)

ÅÅH! the bachelor, jag gråter hela tiden när jag ser det! :S det är sååå braaaa! :) + att jason är snygg! haha:)



Hoppas du har det bra! :)

puss&kram!

2009-02-16 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0