The Best Valentinesday! <3


Xander och jag på minigolfbanan!





Vaknade tidigt och gick ut och la mig och solade på studsmattan. Stacy och jag låg där ute och solade och pratade i typ en timma vilket var härligt. Efter det åkte vi och spelade minigolf sedan så åkte vi alla och åt glass på ColdStone. Chocolate devotion är sååå good! Väldigt mysigt att bara hänga med värdfamiljen! Det är nog lite tradition här att man hänger med familjen och hitar på saker på allahjärtans dag! Åt också Härtformade blåbärsmuffins till frukost, jummy! Fick en ring av stacy i valentinesdaypresent! På kvällen var jag och Graham och åt good Sushi!!


<3



Glad Valentinesday allihopa!
Alla<3dag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah jag älskar dej människa. Kan du räkna om 17+17+1 en gång till och inse att det blir 35? :) PUSS på din lilla näsa

2009-02-15 @ 10:11:26
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Victoria Lindberg

Åh vilka fina bilder!! Vad roligt att du fick en sådan kamera! ! <3<3

2009-02-17 @ 19:10:31
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0