Skratt, Gråt och lite ensam!



Efter en mysig gårdag så sitter amanda nu (antagligen på flygplatsen och väntar på) sitt plan hem till sverige. Skitjobbigt att säga hejdå,.. grät och skrattade och panikade då hon gick och när bilen åkt iväg så hade jag panik. sprang omkring och visste inte vad jag skulle ta vägen...
Nu sitter jag och gör ett facebookalbum med bilder från då hon var här, mysigt.. vi hade verkligen det supermysigt! så glad att hon kom hit =)

Annars åkte min värdfamilj till Georgia idag och ska stanna där till måndagnatt, Ama&Papi tar hand om Xander så jag är själv tills de kommer hit imorgonkväll, helt själv i huset ! Jag kan drälla mina saker överallt, äta vad jag vill, gå omkring i bikini och dansa omkring hur mycket jag vill! Samtidigt som det är lite ensamt, ska äta middag hos Graham ikväll efter att han slutat jobba, blir nog bra, alltid bra att ha saker att göra när man är ledsen. För det är det jag är, jag är ledsen över att Amanda har åkt. Hon hade gärna fått stanna.

Ska ta en dusch och plocka iordning lite nu,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0