Rodeo Day

Godmorgon!
Måndagmorgon och jag har sovit ut  ! Det ar RodeoDay vilket ar nagon utav amerikas alla lediga dagar som de bara kryllar av ! Dagens schema har en stor höjdpunkt nämligen att Amanda kommer tillbaka till mig efter att ha spenderat en vecka i Texas med Lina! Ska bli mysigt att ha henne tillbaka hos mig och imorgon och onsdag ska hon låna skoluniform, vi ska ta skolbussen och vi ska introducera henne till alla möjliga amerikanare! kul! Vi ska dessutom försöka få in en feeting-shoppingdag, kanske en UniversalStudios dag mycket solning och framförallt en massa svenskt snack, skratt och skönt häng!
Ska bombadera henne med min nya kamera så det kommer vara bildiga roliga inlägg nu i veckan! om jag har tid att lägga upp dem dvs.. men ja ska göra mitt bästa!

Nu är det Cheerios honey nut till frukost som gäller ! Nog den mest ätna, och bäst kända amerikanska flingan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0