No esta aqui!

Amanda, vart tog du vagen?
Da klockan ringde pa morgonen, da jag satt med min iPod pa skolbussen, da jag satt och skrev pa mattelektionen.. hon ar bara inte har liksom, borta, gone, no esta aqui !! Jordan (Den stora morka snalla i second period som jag la upp bild pa 4 inlagg sedan) sa precis till mig att hon far ta planet tillbaka, inte lika roligt da hon inte ar har. Jag haller med.

Btw jag skrattade hogt da jag laste Linas Killinlaagg hon har verkligen ratt om snyggheten pa de amerikanska killarna! Jag tanker aldrig mer klaga pa svenska killars looks! Amanda sa dock att det var fler snyggingar i Florida an i texas...!

Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah :) och om du tycker det är illa kan du ju då bara gissa på hur det är hos mej.. :S

2009-02-24 @ 04:32:11
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0