Man Som Hatar Kvinnor


Man som hatar kvinnor kommer pa bio den 27 Februari! En av de basta bockerna jag last (har last alla tre) och jag skulle tycka de var jattemysigt att ga och se den ! Tyvar funkar ju inte riktigt det for den lar ju inte visas har.
Jag kande bara att den 27 Februari ar en dag jag kommer vara stolt over sverige. Sveriges forfattare och film! =)
Puss!

Ps. Jag fattar ingenting av min graphic designs class.. Forstar inte uppgiften, forstar inte hur man arbetar med pogramet och forstar darfor inte alls hur jag ska gora.. !?

AMANDA KOMMER NASTA VECK.. DENNA VECKAN!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Å vad härligt att Amanda kommer, denna veckan också!!! Grymt!



Vilket program är det du arbetar i, i grafiskdesign kursen? Spännande, kanske kan jag hjälpa till...?



Puss och Kram!

2009-02-02 @ 19:25:36
Postat av: Lina

Hahahaha du och den j*vla boken.

2009-02-03 @ 00:50:11
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0