Imorgon kommer hon!

Om 24 timmar är min aldra bästaste bästis amanda här! Hur kul som hellst! Hennes plan lyfter från landvetter om 5h och jag är bara överlycklig!!

Fick glad kommentar av Felicia som undrade 
"Hur är det i den nya skolan? Hur skiljer den sig ifrån den gamla? Hur är lärarna på den nya skolan? finns det olika gäng på skolan som är speciella? ;) "
Min nya skola är mycket mindre och mysigare. Det är inte en privatskola men en Friiskola så det är bara "good kids" där vilket är härligt, lite mindre stök liksom. Det innebär mycket mer frihet och ja, det är väldigt bra helt enkelt ! I skolan vet jag vilka nästan alla seniors är (efter att ha gått där i 4 veckor) och lärarna är jättebra! Väldigt kul för de e så intresserade av sverige ! Tro det eller ej men att amerikanarna ska vara så himla "gäng-indelade" jag tycker det är en myt!! I svenska skolan går man omkrin i sina klasser indelade på 30 pers och det blir gäng osv. Här är allting mixed så alla hänger mera med alla, du går med hela din ålderskurs. Mindre nära vänner, mycket flera vänner och mera skitsnack! Men inte nödvändigtvis mera gäng... Fast visst finns det cheerleaders, fotballskillar, miniräknarsnördar och meangirls!

Bilder på skolkambrater, mitt hus, mitt rum, min gata och allt kommer så fort jag fått min fina kamera av amanda imorgon! =) Håll ut!

För övrigt slog min lillebror pizza-ätar tävling i skolan idag!! 11 pizzabitar tryckte han i sig ! (jag äter normalt 2-3) Han spydde efteråt och Stacy fick komma och hämta honom, han var stolt som en tupp! haha
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahah youve taught him well.. tror du han skulle slå maxi på pannkaksätning i bamba?

2009-02-06 @ 04:46:31
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0