HALVAR!!!

Idag ar ingen vanlig dag for idag ar det min halvarsdag! Idag har jag varit har i 365/2 dagar ! ett halvt ar liksom!
Jag har levt i lite mindre an 17.5 ar, vilket innebar att jag har spenderat 1/25 av mitt liv i usa! 1/25 kanske inte later sa imponerande men med tanke pa att jag levt ett bra tag sa ar 1/25 ett bra tag ! Okej. jag erkanner. dalig jamforelse.
Ett halvar, 3/5 delar av tiden ar avklarad.  Jag har varit ifran mina vanner, min familj, mitt land, mitt liv i ett halvar! Maste erkanna att jag ar lite stolt over migsjalv!
6 Manader, jattelang tid.. Bara 4 kvar. Jag kommer sakna detta da jag aker hem,.. samtidigt sa langtar jag hem lite ibland, framforallt da jag har trakigt som igar..
Idag har jag inte haft lika tråkigt, låg på studsmattan i 25C och sol och läste instruktionsbok till min fina Canon 350D kamera ! Roliga funktioner och inställningar ! Sedan åt vi lax i ugnen till middag tro det eller ej! och nu pluggar jag till ett spanskaprov imorgon...

Helgen
Är för övrigt laddad inför helgen! Fredag är det drive-in-bio med Lauren och nagra till på kvällen, sedan ska det bakas Valentinesday-kakor som jag ska ge ut på valentines day på lördag. På kvällen ska jag hänga med en kille jag traffat har, det blir nog trevligt ! Ska äta Sushi!!! Åhh vad jag saknar sushi har bara ätit det 1 gång sen jag kom hit så de blir gott. Fredag är det 2h lång kyrkogång och familjedag, måndag har vi ledigt från skolan och Amanda kommer tillbaka ! Så jag ska hänga med henne =D

Puss!

Ps. (inlagg skrivet igar upplagt idag, min dator stangde mystiskt av sig och vagrade starta...)


Kommentarer
Postat av: Josefin Wickström

Åh vilken bra blogg du har, jag går också på samskolan och ska åka nästa år med sts. Har sökt samma område som du och har precis fått stipendie och är redan sjukt spänd att åka. men oj vad glad jag blir av att läsa din blogg och kolla på alla bilder, hoppas jag får lika tur som dig. ville mest säga att din blogg är grym, frtsätt så. /Josefin

2009-02-13 @ 17:27:20
Postat av: Andrea's mamma Gudrun

När jag läste din blogg idag så slog det mig att idag är det också ett halvår sedan Andrea lämnade oss! 13 augusti! Känns som en evighet och ändå inte. Ni är så DUKTIGA och ni ska vara STOLTA över er själva att ni fixat det så här långt!

2009-02-13 @ 20:41:50
Postat av: Rebecca

Grymt Bella! Ett halv år, galet. Dessutom två städer, två hus, två skolor + en faslig massa kompisar!



Själv åker jag tillbaka till Schweiz nästa vecka, känns sådär, fast jag vet att det kommer vara schysst när jag väl åkt.



Puss!

2009-02-14 @ 16:27:21
Postat av: Lina

HAHA naturaren som inte kan räkna. sedan när blev 17+17 = 25? :) loveee dej min söta nöt (med betoning på nöt denna gången..)

2009-02-14 @ 23:52:12
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0