Grattis Bror Min !

GRATTIS JACOB!



Grattis Lillebror min pa fodelsedagen !!! (internet funkade inte igar sa jag vet att jag grattar en dag for sent!) 10 Februari var din dag och jag tankte jattemycket pa dig.. Kanns lite tufft att inte vara dar pa min egna lillebrors fodelsedag! Ringde och grattade och det kandes att jag var langt borta... Men iallafall GRATTIS BROR MIN ! <3


Blogg.se funkade inte igar sa jag bloggae inte. Nu sitter jag i Second period och tanker pa .. jag vet inte riktigt.
Amanda lamnade, det var valdigt ensamt i sangen ingen som lag och puttade pa mig och drog av mig tacket vilket ledde till en somnlos natt igar. Valdigt ensamt och trakigt.. tur att hon kommer tillbaka!
Idag har jag inga planer, maste gora lite mattelaxa, det ar en valdigt vanlig onsdag. Graham e tillbaka i skolan efter att varit sjuk ett tag vilket ar kul ! Solen stralar i ett 16 gradigt Florida och livet bara fortsatter...
PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis Toppi!! Amanda tar mitt täcke med.. heh

2009-02-12 @ 18:59:51
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Jacob (Lilliebror)

=) yay jag kommer bli känd på internet!!!

2009-02-12 @ 23:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0