Amanda's here!

2 dygn, 100 läsare, 0 kommentarer.
Amanda har varit här, irriterat, skrattigt och nära, underbart!
Hon åker imorgon. tråkigt. Men hon kommer tillbaka!
Berättar mer då hon inte är här, för nu vill jag spendera min tid med henne!
Äta FishFood M&Ms och kolla The Notebook nu!

Amandas Bagage kom till mig med
1. Min kamera Canon 450D!! (med väska, minneskort, lins osv)
2. Mammas bakade hallongrottor! Hur mysigt var inte det !? Min mamma har bakat dem i vårat kök =) Hur många gånger har jag inte ätit mammas bak liksom, och så fick jag min mammas bak som hon bakat aldeles till mig. Mysigt ! Tack!
3. 20 Kexchoklader, 2kg surisar, 4 påsar med surt&blandat haribo osv.. GOTT

Puss!

Ps. Har tagit massa bilder som kommer upp imorgonkväll!!


Kommentarer
Postat av: Lina

ooohhh vad underbart! :) gotttt med godis!

2009-02-09 @ 05:09:01
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: amandas brorsa jacob

grymt att allt gar sa bra hoppas att det fortsatter sa har .. ska ockso till usa imon! halsa amanda!

2009-02-09 @ 17:22:41
Postat av: Felicia

Hoppas du har det kul! :D Är jätte avis på dig som har fått den här möjligheten ;)

2009-02-09 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0