Amanda sover brevid mig

Amanda sover brevid mig i min amerikanska säng =)
Jag kunde inte annat än att skratta då hon och brent körde upp på vår garageuppfart!! Hon kom in och det var engelskaprat med familjen och mina syskon direkt.. Jättekonsigt att se amanda stå här i mitt amerikanska kök!! Jättekonstigt. Tycker fortfarande det är konstigt! Konstigt och alldeles aldeles .. Underbart!
Sa himla mysigt att hon ligger brevid mig just nu. Jettlaggad och supertrött ligger hon här och sover.. hon bara finns här, min bästaste vän i världen ligger här i mitt amerikanska rum! =)

Ville bara berätta att hon kommit fram (utan hennes bagage som vi hoppas kommer imorgon!)!
Godanatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0