6h

6timmar, 6h tills min basta kompis kommer. Sex timmar. Inte mer. Sex timmar. En fjardedels dygn.
Sitter pa min engelskalektion och vi gor ingenting som vanligt, allt som rusar kring i mitt huvud ar forvantan over att amanda ska komma!! Jag forstar liksom inte men min kropp forstar anda att det ar nagot som ar pa gang. Jag sov  bara 4h inatt, var uppe och vandrade och kunde inte sova, hon ska vara har !!
Istallet for spanskalektion ska vi kolla Basebollmatch och efter skolan ska jag hanga med Graham lite, sakerligen lite ColdStoneglass, gott! Val hemma kommer jag vandra omkring galen i forvantan till att amanda kommer ikvall..!! IKVALL

FORVANTANSFULL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0