1 Februari

     

1 Februari, ny månad, ny start och nya bilder till bloggen!  1 Februari, idag, är en söndag så i morse var jag 2h i kyrkan! Bild 1&2 ovan är på mig och mina syskon efter kyrkan imorses. I kyrkan var också Graham, bild nr3, och vi åkte och åt samt åt god coldstoneglass efteråt . Efter det åkte jag hem till Hannah där Lauren, Morgan och Laura var och vi kollade The Superball vilket är sista amerikanska fotbollsmatchen för sesongen! De var fler folk där och vi bjöds på goooda mackor, kycklingklubbor från The Hooters, samt massa dippgrejjer och brownie med glass och jordgubbar samt blåbärspaj! Mums ! Vi tjejjer var inte jättesugna på att se americanfotballmatchen så vi pratade och åt och hade bara almänt kul helt enkelt ! =) Nu måste jag sova, ska upp 05:45 och åka med skolbussen till skolan imorgon.. !
PUSS

Kommentarer
Postat av: aui

åt ni på hooters? haha fan va göttddt. coldstone är det bästa jag vet. bättre än b&j

2009-02-05 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0