Bildeeeeeeer!



1. Philip - bra killkompis!
2. Laura och Chris övar catwalk
3. Jenny & Tiffany som jag har PE med, bra kompisar till mig nu!
4. Josh och en tjejj från min matteklass, minneslucka. hon körde mig dit iaf, go och glad!
5. Laura!!
6. Fina flickor med Amy i mitten och Ryan till höger
7. Sam  (som sjöng nattvisan för mig härromdagen)


1. Michael, älskar denhär bilden på honom, ganska söt kille, lite kort bara.. men asskön!
2. Tabbyyy och ytterligare en namnlucka. pinsamt. jag pratar med henne varje morgon...
3. Malloriee
4. Chris o flicka jag inte kommer ihååg hamnet på igen.
5. Utbytesstuenterna! Balaze&Jag
6. Laura dagen efter förbereder sig inför hennes datee!


Detta är bilder från då vi stod vid skolan och väntade på att bussarna skulle lämna för GRADNIGHT!!! =)
och här är en bild innifrån gradnight on the Daancefloooor!



Sjukt härlig kväll
Söndagen idag har varit mindre härlig, hemma sjuk, halsont och aftublåsor i hela munnen.... Har skypat med massa folk dock och haft låångt telefonsamtal från Karre uppe i Wisconsin!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Härliga bilder :) Kul att du hade så kul!

Puss!

2009-04-20 @ 05:47:13
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 05:54:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0