Vad ska jag ha på mig?



Idag är det en såndär dag då man tar ut alla kläder, testar alla kläder man har, allt liggen på golvet i en enda röra och i mitten sitter jag utan att någonting passar eller känns fint. Stacy ligger på sängen och skrattar åt mig och ger smakråd.
Problemet är kläder till GradNight imorgonkväll. Disney stänger ner för alla besökare och öppnar upp för alla 12th graders (Seniors) i hela florida. Attraktionerna är öppna, de har hyrt in DJs som spelar med stora dansgolv och skolbussen tillbaka åker därifrån klockan 2am. Celebration High Schools Seniors kommer också vara där! Ska bli kul att träffa dem igen! Det kommer bli en GRYM kväll! Den ända fågan är - Vad ska jag ha på mig?

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du har en rolig dag ! :)

2009-04-18 @ 07:11:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0