Typhoon Lagoon soon

Heyyyy
Igar var pappa snall snall snall och jag fick en fiin vaska och en kofta fran Juicy Couture!!! Vi akte ocksa ut till Lakeland dar vi sov inatt och pappa korde mig till skolbussen i morses, mysigt att ha med pappa i en sa vanlig liten rutin som att kora mig till skolbussen liksom! Nu sitter jag alltsa i skolan, Second Period som vanligt och om 15 minuter sa kommer var rektors rost prata i alla hogtalare och vi ska ga till vara indelade grupper och vara bussar for att aka till Typhoon Lagoon som ar en stor disney-vattenpark! Alla freshmen, sophomores, juniors and seniors are going.. Det kommer bli KUL! Hoppas jag iallafall!

Laura ringde mig igar och grat,.. det har varit lite konflikter i var lilla grupp och hon kande att hon inte kommer ha nagon att vara med pa vattenlandet for hennes kompisar ar emot henne.. Jag trostade och sa att vi kunde hanga och sa, men ja tror inte hon kommer... Segt va highschooldrama kan gora!
Sjalv vet jag inte heller vem jag ska hanga med, men jag kanner manga och jag tror jag kommer hanga med massa folk! Sa som jag gillar bast!! Jag ar laddad med andra ord!

Efter Typhoon Lagoon ska pappa&toppi hamta upp mig vid skolan och vi ska hem till familjen Elliott (hem) och sa ska vi ata lite middag, traffa Ama&pupy (vardmormor och vardmorfar), och lite kompisar till familjen och sa! Ska bli kul det med!
Sedan ar det fredag pappis&toppis sista dag... kommer sakna dem da det aker,. sa himla mysigt att ta lite ledigt och bo pa hotel med dem !! =)
Nu ska jag ha jattekul pa Typhoon Lagoon forhoppningsvis!
PUSS


Ps. Becca jag berattade ju om hotellet i mallet for dig till ditt project.. =) Tack for alla kommentarer pa senaste ! onskar du var har ocksa!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejhej!

Jag kommer ihåg mallet men inte tat det var ett hotell i. Går det att se bild på väskan, vore roligt?!



Har jobbat med skolsaker sen 7 i morse... samtidigt håller alla på att åka hem till sina familjer över påsken... känns väldigt orättvist!



Hur var vattenlandet? Hängde P&T med? Eller vad hittade de på?



Ok, måste jobba vidare, skall träffa assistent om 2.5h och skall ha något att visa då... hjälp!



Puss o Kram!



2009-04-10 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0