Typhoon Lagoon & Familjemiddag


Thyphoon Lagoon

Varnar innan för ett långt blogginlägg!

Thyphoon Lagoon
Efter min second period så delades vi in i grupper och satte oss på bussen påväg mot Thyphoon Lagoon! Tabby och Balaze var mina två buss-kompisar och jag tror jag sov hela vägen dit (beroende på sömnbrist då pappa snarkar något......!)  Thyphoon Lagoon var en stor vattenpark med massor av roliga vatten rutchbanor och grejjer, men de roligaste av allt var ändå Världens Största Våg-pool! Vågorna var jäättestora!! Det slutade med att i stort sätt hela min skola trängde i poolen på samma ställe och lekte i vågorna ! Jättekul att ha alla mina kompisar på samma ställe, jag insåg då hur mycket folk jag kände och vi alla hade jättekul! Något annat som var lite coolt med Typhoon Lagoon var att man kunde simma med hajjar i en stor saltvattenpool vilket jag gjorde! svincoolt! Massa fina fiskar och så hajjarna då ! Snorklade utan skydd, de var inte jättestora hajjar men ändå!!
Måste säga att jag hade en jätterolig dag! Hängde mest Chris&Josh som jag laggt upp bilder på tidigare, och med Tabatha och hennes syster och Philip och en mix av alla möjliga människor !! Men mest hängde jag med Chris, det var han som frågade ut mig som bal-date också, ska hem och hänga med tvillingarna imorgon .. =)

Familjemiddag
Efter en powernap på bussvägen hem så hämtade pappa upp mig vid skolan! Kul att se honom stå mitt bland alla mina amerikanska kompisar och lärare på parkeringsplatsen! Sedan åkte vi hem till familjen Elliott på lite familjepartay, Pappa tyckte jättemycket om Ama&Pupy mina värdmorföräldrar! jag visste väll det ! de e så himla mysiga!!
Det var också roligt att uppleva alla kulturkrockar igen som toppi&pappa
* De tog av sig skorna innan de gick in
* Åt med gaffeln OCH kniven
* Blev förvånad då desåg plasttalrickarna
* hade svårt att veta om man skulle prata då vi satt och åt eller om man skulle kolla på TVn som stog på

och lite andra kulturkrockar! det var kul =)
Det var en trevlig och mysig middag och kändes coolt att ha toppi&pappi hemma hos min värdfamilj i mitt amerikanska liv! Något annat som är jätteroligt är att Jacob SOV ÖVER HOS MIN VÄRDFAMILJ. Jag åkte med pappa till hotellet och jacob sov över hemma hos mig med min bror Xander ! Jätte snurrigt och roligt ! =D
Så jag tror vi snart ska åka och hämta honom före vi har en slapp dag vid poolen, pappis&toppis sista dag............

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

haha mamma och jeppe tog också av sej skorna! :)

2009-04-11 @ 06:20:54
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0