Tvillingar verkar vara min grejj?

Idag har varit en så himla bra dag!
Det var en konstig dag i skolan så inga på highschool utom seniorsarna var där och vi hade inga lektioner. Jag gick runt till alla lärare och jobbade igen lite arbete tills jag var klar och hängde med kompisar hela dagen! Checkade ut tidigt för att åka hem med tvillingarna hem till dem. Då jag och Chris är smått på G så fick vi inte vara själva hemma utan förälder (så är det i detta landet. ) Så vi åkte hem till hans mammas jobb och satt i ett konferensrum och hade jättekul tro det eller ej! Efter det så åkte vi hem i ösregnet (det öste ner idag!) och bara hängde. Det är verkligen roligt att hänga med de två, jag skrattar non-stop! De bjuder på sig själva på ett så härligt amerikanskt vis! Det slutade med att vi båda somnade i soffan av ren utmattning före middagen och sedan skjutsade han mig. Istället för en trök-tisdag var det en mycket händelserik och rolig tisdag! =)
Det är också Stacys Födelsedag idag, så jag gav henne lite svenskt surt godis och ett kort.. !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Låter som en trevlig dag trots annorlunda umgängesregler:.))

2009-04-15 @ 03:46:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mammi

Vad härligt att du är så mycket gladare! Tycker du är jättebra på att hitta glädje på olika vis. Jag är också glad som fick hem Jacob igår! Jättemysigt och roligt att få höra om ditt liv och vad ni gjorde!

Mycket kärlek

Mammi

2009-04-15 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0