Sverige är BÄST

Exakt 50 Läsare. Exakt 0 kommentarer. Tråkigt? Ja

4th Period har jag Idrott och vi spelade Volleyboll, min idrottslärare satte på lite pratymusik så Jenny Tiffany och jag rörde oss mer än någonsin, vi spelade halvhjärtat Volleyboll och dansade hela lektionen igenom! Lättade upp trök-torsdagen lite!
Annars har jag bara msn-at, facebookat och gjort en PowerPoint presentation jag ska hålla för min Economyclas om SVERIGE imorgon! Jag är lite nervös men det ska nog gå bra! Ska bjuda dem på svenskt surt godis också ! Hoppas de uppskattar det tillräckligt de små amerikanarna!!
Jag vann en skolaktivitetslek idag i Economyclas btw, vi sålde och köpte saker till varandra och man skulle tjäna så mycket pengar som möjligt typ, buissnes woman here I come! =D
PUSS


SVENSKA SPÅRVAGNARNA, GÖTETS ÄLSKLING<333
finns inget jag saknar så mycket som denna gåva till göteborg!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååwhh.. spårvagnar <3

2009-04-24 @ 04:02:23
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Mammi

Förstår att DiscoVolleyboll är betydligt roligare!

Skulle vara spännande få höra om PP presentationen om Sverige sedan! Och tänk vad en spårvagn kan väcka för känslor......roligt! "En gåva till Götet" vilken underbar formulering!

Här skall bli 20 grader varmt i helgen! Känns underbart!

Hur varmt har du?

Mycket kärlek från

Mammi

P.S Skicka "duvetvad" puss D.S

2009-04-24 @ 09:37:21
Postat av: Lukas

Halvhjärtat volleyboll spel är INTE okej :O

2009-04-24 @ 13:11:59
Postat av: Anonym

guud va kul!! :D

Hoppas det går bra och att de uppskattar godiset! xP

2009-04-24 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0