SPRIIIING!!!

Jag vill med en stolt ton i rosten medela att jag var ute och sprang igar! Det osregnade och jag sprang och det var sa himla skont!! Insag igen hur harligt det ar att trana och att jag maste satta igang for mitt eget homor!
Nu maste jag hanga med pa lektionen tro det eller ej, vi jobbar med nagot video-pogram och det ar lite komplicerat sadar faktiskt!
Och till syrran som inte forstod 4-20hogtiden sa gor inte jag det riktigt heller, smokeout day... en dag da alla roker pa utomhus helt enkelt, to bad for dem att det regnade!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAR


Kommentarer
Postat av: Amanda

duuuuuktig flicka!! jag va också ute och sprang igår!

<3

2009-04-21 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0