Sötaste killen ever

Precis tillbaka efter en sprinrunda! Hade träningsverk sedan igår men var sugen på att gå ut och springa igen! Inte konstigt efter att jag åt hamburgare till lunch, peanutbutter&jelly macka efter skolan och kommande pizza till middag...!
Känner att jag har lite skrivkramp, inget speciellt har hänt idag alls.......... Kom hem och YouTubade i nästan två timmar, hittade VÄRLDENS SÖTASTE kille uppe i Ohio, hur söt som hellst.. GAH.

PUSSHEJ


Här är en annan av världens sötaste killar som ska börja tävlingsdansa  med mig i samma grupp! =)


Kommentarer
Postat av: Lina

hahah jaa han var jättesöt! :)

2009-04-22 @ 04:32:03
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Mammi

Åh vad ni är fina barnen! Roligt att ni både skall gå på samma skola igen och dansa i samma grupp! Längtar efter Er!

Hjärtströssel

Mammi

2009-04-22 @ 08:22:55
Postat av: Mammi

Åh vad ni är fina barnen! Roligt att ni både skall gå på samma skola igen och dansa i samma grupp! Längtar efter Er!

Hjärtströssel

Mammi

2009-04-22 @ 08:23:11
Postat av: Jacob

herregud varför gick jag med på det där

2009-04-25 @ 16:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0